sreda, 27. december 2017

Sprememba tematike bloga

Preden napišem karkoli novega, sem dolžna kratko obvestilo: moj nekdanji blog o zdravi prehrani bom spremenila v blog o književnosti, literaturi in o vsem, tako ali drugače povezanem s to tematiko. Zdi se mi resnično škoda, da moj blog stagnira, da sem prenehala pisati, pisati pa sem prenehala v glavnem zato, ker me tema, ki se ji je moj blog posvečal, ni več dovolj pritegovala. Zdrava prehrana in zdrav način življenja me vsekakor zelo zanimata, a če že govorimo o strasti - nenazadnje naslov bloga, Sladostrastnica, ostaja enak - potem je prav, da pišem o tistem, kar je v mojem življenju največja strast. Največja strast mojega življenja je književnost, pisanje, branje, razmišljanje, ocenjevanje in debatiranje o književnih delih. Zato bo to neke vrste blog knjižnega molja, če hočete, pa tudi blog osebe, ki je tudi strokovno podkovana v poznavanju literature in se z njo ne ukvarja samo ljubiteljsko. Nenazadnje sem pet let darovala študiju primerjalne književnosti in literarne teorije in čeprav bi mi bilo danes iz čisto pragmatičnih razlogov lahko marsikdaj žal, da sem se odločila za ta študij - ni namreč ravno enostavno dobiti zaposlitev, primerno moji izobrazbi, ker gre za nekaj tako specifičnega, po čemer za povrh ni prav veliko povpraševanja - kljub temu, pravim, mi ni in mi ne bo žal, hvaležna sem, da sem študirala primerjalno književnost in da sem pridobila to znanje, hvaležna sem za tista leta na fakulteti, ki so bila ena najlepših v mojem življenju, saj sem na predavanjih in nasploh pri samem študiju neskončno uživala. In to je dovolj, že to, da vem, da sem študirala tisto, kar me v življenju najbolj zanima in veseli, mi je v veliko zadoščenje.
In zato se bom v to področje še bolj poglobila, temu primerno preobrazila svoj blog in pisala o knjigah, o literaturi, na dolgo in široko. Če ne drugega, se bom zagotovo oglasila po vsaki prebrani knjigi s kritiko. Eno imam že v rokavu ... Moja prva recenzija bo posvečena knjigi, ki je v zadnjem času izredno popularna, saj že lep čas kraljuje na vrhu seznama najbolj branih knjig in najbolj iskanih knjig v knjižnicah. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar