sobota, 17. oktober 2015

Čoko-sadne veganske rezine

Danes je moj sinček dopolnil devet mesecev in ob tem prazniku sem spekla slastno pecivo, za katerega sem si recept izmislila kar sproti :). Hotela sem pač na hitro nekaj speči, prav tako na hitro sem nabavila sestavine, nazadnje pa je iz tega nastal prav okusen kolač. Poskušala sem namisliti kakšno bolj izvirno ime zanj, pa mi ni ravno uspelo ... zato naj bodo to kar čoko-sadne veganske rezine. In le brez skrbi, recept sledi :).

ČOKO-SADNE VEGANSKE REZINE

- 500 g bio pšenične moke
- 200 g rjavega sladkorja
- 100 g kandiranih pomarančnih lupin
- 100 g temne čokolade s pomarančo
- pecilni prašek ali vinski kamen
- vanilija v prahu
- 1,5 dcl olivnega ali kokosovega olja
- 5 dcl gazirane mineralne vode
- malo ruma
- poljubno sadje iz kompota (v mojem primeru mandarine oz. tangerine)

Najprej zmešamo suhe sestavine (od teh najprej moko in pecilni prašek ali vinski kamen), nato primešamo še mokre. Maso dobro premešamo in jo zlijemo v naoljen in pomokan pekač. Po vrhu razporedimo koščke sadja iz kompota, recimo rezine tangerin, kot sem naredila sama.


 


 Pekač nato jadrno vstavimo v pečico, kjer naj se mudi približno eno uro. Nato pa le še počakamo, da se pecivo malo ohladi in ga narežemo na rezine. Pa dober tek! :)






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar