sobota, 26. september 2015

Fincen puding :)

Evo me, spet sem tukaj ... Zadnjič sem po dolgem - predolgem - času naredila en puding, ki je res zelo dober, povrhu pa še zelo, zelo zdrav. Še zdaleč ni kot navadni pudingi, ki so predvsem polni škroba in sladkorja, ta puding je tudi hranljiv in ga imamo lahko mirno za samostojen obrok. Gre za puding iz prosene kaše.
Za to preprosto, a slastno in zdravo sladico potrebujemo naslednje sestavine:
- 200 g prosene kaše,
- 7 dcl vode,
- ščepec soli,
- 4 žlice rjavega sladkorja ali javorjevega sirupa,
- žličko cimeta,
- ščepec vanilije v prahu,
- 2 dcl sojinega (ali katerega drugega) mleka,
- za boljši okus lahko še žlico ruma.

Proseno kašo počasi skuhamo do mehkega v rahlo osoljeni vodi in ko je kuhana, ji dodamo vse ostale sestavine ter vse skupaj spiriramo s paličnim mešalnikom. In to je vse :). Maso moramo le še vliti v skodelice, oplaknjene z mrzlo vodo, ter nekaj časa pustiti pri miru, da se lepo strdi.
Sama sem v ta puding nazadnje dodala tudi malo kremastega kokosovega mleka, ker sem ga ravno imela v hladilniku, kot dekorativni posip pa sem uporabila še malo zdrobljenih kakavovih zrn. Tako pripravljen puding iz prosene kaše je bil še posebno slasten.
Zdaj pa mi ostane le še, da vam zaželim ... dober tek! In na svidenje do prihodnjič :).





Ni komentarjev:

Objavite komentar